شعب اخذ رأی در سینما‌های هویزه، مهر کوهسنگی و آفریقا فعال‌اند (۸ تیر ۱۴۰۳) مدیرکل فرهنگ‌ و‌ ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی: امیدوارم منتخب مردم با فرهنگ و مفاخر این مرزوبوم آشنا باشد+ فیلم «هشام مطر» برنده جایزه جورج اورول شد جزئیات پخش «حسینیه معلی» در محرم ۱۴۰۳ اهالی فرهنگ و هنر مشهد؛ پای صندوق رأی در مجتمع امام‌رضا(ع) (۸ تیر ۱۴۰۳)+ فیلم کودک مانند شاعر، ابزار خویشتن است | نگاهی به کتاب «بوم‌شناسی تخیلات کودکی» اثر ادیت کاب برنامه تلویزیونی؛ سیمای انتخابات راوی حماسه حضور در روز انتخاب + جزئیات ساز «قاصدک» | نگاهی به اجرای موسیقی اصیل ایرانی در پردیس تئاتر اردیبهشت مشهد حکایت نامزد انتخابات و پس گردنی انتقامی ما همه از این شیرینی حق داریم ساعت گران‌قیمت بهرنگ علوی در «جوکر ۲» + عکس زمان پخش و تکرار سریال «مختارنامه» از شبکه آی‌فیلم (محرم ۱۴۰۳) کدام فیلم‌های سینمایی با موضوع انتخابات ساخته شده است؟ فلسفه، در جستار و داستان و رمان | معرفی سه کتاب تازه از نشر «خوب» «ناخن‌ها» فیلم اختتامیه جشنواره کارلووی واری شد درباره کتاب «کودک دریا» و درسی که به آدم بزرگ‌ها می‌دهد فیلم‌های سینمایی آخر هفته (۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳) + خلاصه داستان و زمان پخش «جمشید هاشم‌پور» در بستر بیماری + عکس زمان پخش و تکرار سریال شب دهم در ایام محرم پخش مجموعه مستند «مهمان علی» از شبکه‌های سیما
سرخط خبرها

بازیگر نقش شرور «بتمن ۲» کیست؟

  • کد خبر: ۱۶۸۷۵۷
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹
بازیگر نقش شرور «بتمن ۲» کیست؟
به‌تازگی نام ۲ بازیگری که گفته می‌شود احتمال دارد نقش «هاروی دنت» ملقب به دوچهره را در فیلم The Batman ۲ بازی کنند، فاش شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جان روکا که میزبان پادکست تریبون داغ جف اسنایدر بود، فاش کرد که «جاش هارتنت» با سابقه بازی در سریال «داستان عامه پسند» و فیلم‌های «خشم مردانه» و «عملیات فورچن» را دارد و «جوئل اجرتون» با سابقه بازی در سریال «اوبی-وان کنوبی» و فیلم‌های «گتسبی بزرگ»، «مبارز» و «سی دقیقه پس از نیمه شب»، دو گزینه اصلی برادران وارنر برای بازی در نقش «هاروی دنت» ملقب به دو چهره در فیلم «بتمن ۲» هستند.

اکنون جزئیات بیشتری از فیلم «بتمن ۲» منتشر نشده است جز اینکه «مت ریوز» برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه و «رابرت پتینسون» برای بازی در نقش «بروس وین» ملقب به بتمن به این فیلم بازخواهند گشت.

مراحل پیش تولید «بتمن ۲» به علت اعتصاب سراسری نویسندگان تا زمانی نامعلوم متوقف شده است. پیش از این شنیده شده بود که در «بتمن ۲» احتمالا شاهد حضور شخصیت «کلی‌فیس» هم خواهیم بود.

در فیلم «بتمن» به کارگردانی «تیم برتون» که در سال ۱۹۸۹ اکران شد، «بیلی دی ویلیامز» نقش «هاروی دنت» را بازی کرده بود، اما در فیلم «بتمن برای همیشه» محصول سال ۱۹۹۵، «تامی لی جونز» جایگزین او شد و نقش دوچهره را ایفا کرد.

همچنین در فیلم «شوالیه تاریکی» به کارگردانی کریستوفر نولان که در سال ۲۰۰۸ اکران شد، «آرون اکهارت» نقش «هاروی دنت» را ایفا کرده بود. پیش از این شایعاتی مبنی‌بر احتمال حضور این شخصیت شرور در فیلم «بتمن» شنیده می‌شد، اما در نهایت چنین نشد.

فیلم سینمایی «بتمن ۲» خود را برای اکران در اکتبر ۲۰۲۵ (مهر ۱۴۰۴) مهیا می‌کند.

منبع: مهر

 


بیشتر بخوانید:

نقش آفرینی «مونیکا بلوچی» در فیلم جدید تیم برتون

همه «بتمن»‌های سینما و تلویزیون دنیا

درگذشت کوین کانروی صداپیشه بتمن و جوکر


 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->